2008. október 24., péntek

Számláló

A számlálókkal óvatosan kell bánni. Az első számlálóm számolt mindent, ha valaki csak barangolt a blogomon és kattintgatott a bloglistám tagjaira, azt is számolta. Irreális volt a növekedés.
A mostani számlálóm úgy tűnik felfogta, hogy pl. engem ne számoljon sose és hogy egy nap csak egyszer számoljon más IP címről érkező kattintásokat. Nem tudom most így fejből megmondani, honnan szedtem a számlálóm, de ha rámentek a blogomon a számlálóra, akkor automatikusan odavisz benneteket, ahonnan le lehet tölteni.
Viszont, amit meg én nem értek, hogy van az a "Live traffic feed" listám, ami mutatja, hogy honnan érkeztek látogatók és egyben rajzosan is mutatja a kiterített földgömbön is a találatokat. No, pl volt látogatóm már Szöul-ból is meg Amerika több pontjáról és egyszer csak eltüntek ezek a pontok. De miért?

9 megjegyzés:

zazálea írta...

Hú, Gina, ez nagyon jó ötlet volt!... Na most állati büszke vagyok magamra, mert egyedül megtaláltam a módját a linkelésnek, és egyedül készítettem bloglistát. Csak ez a számláló, ez fog ki rajtam. De ma nekiugrom, s követem az utasításokat... :):):)
Köszi a meghívót!

Erola írta...

Bruercsi, légyszi' írj bővebben, hogy tudom letölteni az olyan számlálót, mint neked van. Addig eljutottam, hogy honnan, de a hogyannál elakadtam :-(

F.Gina írta...

Klassz a számlálód de francia az oldal és a felére nem tudom mit kell írni, az alján valeur de depart és titre mi a fenét jelent ? És ha kitöltöttem, aztán OK a következő oldalon accept és kész ?

F.Gina írta...

Feltettem a címkéket, beírhatnád, hogy számláló, így egy kupacban lesznek. köszi a srapbookot!

bruercsi írta...

A számlálós weblapon nagyjából jobb oldalt felül vannak zászlók, ott lehet nyelvet választani, én egyiket sem beszélem, de az angolt picit megértem. Szóval, arra emlékszek, hogy választani kell a számlálók közül, (bejelölni a pontot)utána, ha jól emlékszek, kéri az időzónát, hogy mennyiről induljon a számláló (ez számláló váltásnál lényeges), blogcímet, amit figyeljen-számoljon, és talán a nyelvet (?). HMM a többire nem emlékszek, de két lehetőség van:
1. automatikusan feltelepül a blogodba (rendezés menűben a "fogd és húzd" egér kombinációval berendezheted, hogy hova kerüljön... (fontos, hogy mindig mentsd el, amit csináltál!)
2. a kiválasztás után megadja a html kódot, egy bal gomb kattintás a kódba >>ctrl+a>> jobb gomb>> másolás>> blogodban elrendezés>> modul hozzáadása>>HTML kód>>html kód ablakba jobb gomb kattintás>>beillesztés>>mentés(!)
Aztán "fogd és húzd" rakd ahova szeretnéd a blogodban.
Ha így sem megy, írjatok! Gondolkodunk tovább... :)

Erola írta...

Segítség. HTML kódom megvan, az a kérdésem, hgoy hová kell másolnom? Mert ha az ELRENDEZÉS-ben, az OLDALELEMEK-nél a MODUL HOZZÁADÁSÁ-ra kattintok, na, innen hogyan tovább. MErt ha bal oldalt a legalsó saját modulra kattintok, ott URL címet kér. Hogyan tovább????

Erola írta...

Köszönöm, rájöttem :-) VAN SZÁMLÁLÓM :-)

Monika írta...

Bruercsi: Én is észrevettem,hogy egy idő után eltűnnek a pontok a világtérképről-látogatottság.Szerintem ez azt jelenti,hogy ő egy idő után már nem jött megnézni engem és "elévült",tehát eltűnt.

Princi írta...

Szerintem a világtérképes látogatottság mutató csak az aznapi látogatókat mutatja helyileg. Ha valaki másnap nem "jön", természetesen eltünik a piros pötty. Kipróbáltam viszont azt, hogy mennyire pontosan mér be pl. engem helyszínileg. Csináltam egy blogot a kislányomnak, aki t még tuti, hogy senki sem látogatott. Az egy piros pötty tehát csak mi lehettünk. Csak a város stimmelt, de tök más utcát mutatott, ha közelítettünk a térképen. Ugyanazt, amit az én blogomban is. Ezt csak érdekességként írtam, végülis a város stimmelt.