2008. november 1., szombat

Huncut blogger


Utolsó blogbejegyzésem legutolsó szavánál megjelent alul egy kis piros háromszög felkijáltójellel és a vészjelző figyelmeztetéssel,miszerint gond van a bloggerrel,nem biztos,hogy közzétehető-lementhető a bejegyzés.Iylenkor,mielőtt szitkozódva hagynánk veszni az egészet,meg lehet próbálni két dolgot:

1.Kijelölve átmenteni worldba.A képeknek és a linkeknek annyi,de legalább a szöveg megmarad.

2.Mielőtt megpróbálnánk közzétenni,kattanjunk,a figyelmeztetés ellenére,a mentés gombra.Hátha...én ezt tettem,szerencsére nem szállt el.De jól rámijesztett ez a fránya blogger.Úgy kell nekem,mit püfölöm itt fél nap a billentyűket,inkább olvasnék!

3 megjegyzés:

F.Gina írta...

Nekem a legelső bejegyzésem szállt így el, akkor majdnem megszüntettem a blogom. Viszont most már tudom, ha Hargitát látok, akkor az Te vagy :)))

katafolt írta...

Na látod :-)

zazálea írta...

Nekem meg olyan látogatóim vannak, hogy csak nézek, pl. Honolulu... Mit csinál az én blogom ott? Na jó, értem én, de olyan kevéssé látszik valószínűnek, hogy az a valaki tud magyarul. Képek meg nem mindig vannak fent.
Hargita még soha nem látogatott meg, miközben tudom, hogy Katafolt ott járt. Hm.