2008. november 22., szombat

Kérés teljesítve

Zsuzsi kérésére lecseréltem a számlálóm. Valóban minden comment mellé felugrott valami, nem minősítem, mi.
Az új számlálóm a régi, a Domino counter. Azzal régen semmi bajunk nem volt, de rosszul volt beállítva, és minden belépést számolt (rajtam kívül) ezért ha valaki az én oldalamról "csángott", akkor 10-20 belépőnek számolta. Ezért cseréltem le, ám most megvilágosodtam. A beállításainál lehet választani azt a lehetőséget :Unique visitors, és akkor mindenkit csak egyszer számol.
Itt lehet belépni . A new counterben kell regisztrálni, utána lehet beállítani, ad egy html kódot, amit ugye már megtanultunk használni :))) Aztán reméljük a legjobbakat.

4 megjegyzés:

Slayer Gothpaladin írta...

Pedig éppen ezért írtam, hogy jobb az Easy Counter, mert ott csak a kezdőszámot kellett megadni... És itt nem kellett volna azt beállítani, hánynak számoljon, "neki" mindenki csak egy! :-/

N.Zsuzsi írta...

köszönöm :)*

datásjuci írta...

szia.énis beraktam magamhoz,de nemcsak egyszer számol.miért?:(Valamit nem jól pipálhattam ki??Előre is köszike a segítséget.jucus

F.Gina írta...

Juci, nem tudom, ha a "Unique visitors"-t pipálod ki, akkor csak egyet számol. Biztosan nem mentetted el a változtatást.