2009. június 18., csütörtök

Megőrült?

Ti jártatok már úgy, hogy megnyittok egy blogot, és az elkezdi magát folyamatosan újramegnyitni, kb. másodpercenként? Leállítani, máshová lépni nem lehet, 50-60 megnyitott oldal is lesz, amit hiába zár be az ember folyamatosan csoportosan. Egyszercsak besokall a rendszer, program nem válaszol, és akkor tudok kilépni a körből.
Nem gép-probléma, mert a minap más gépén is előállt ez a gond. És van néhány blog, ami ezt rendszeresen eljátssza, már félek megnyitni.

17 megjegyzés:

mmama írta...

Én egy spanyol bloggal jártam így,
felíratkozott hozzám, és viszont akartam nézni.
Szégyenlem, de azóta kerülöm.

Kata írta...

Én is jártam már így (nemcsak blogokkal), de nem tudom mi lehet az oka. Kíváncsi lennék..

zazálea írta...

Én még nem, de jó, hogy szóltatok, nem rémülök majd meg, hanem arra gondolok hogy pillanatnyi elmezavar, elmúlik. MOndjuk, nem kellemes. :o(

Panti írta...

Én is jártam már így,többféle oldalal is. Én ilyenkor egyszerűen újra inditom a gépet, mivel másként lehetetlen bezárni őket. Aztán már megtudom nézni anélkül, hogy sorba nyitná az oldalakat.

Névtelen írta...

Jé, azt hittem ez csak velem fordul elő és a gépnek van valami baja!Tényleg vajon miért csinálja ezt?

Körmi írta...

Szerintem vírus!!!...ilyenkor nem árt a víruskeresőt frissíteni, s vírust keresni...nekem egyszer csinálta ezt a gépem, akkor vírus okozta, ezért gondolom...

Kriszta írta...

Egyetértek Körmivel, szerintem is vírus, és nem árt egy vírustisztítót lefuttatni. Én is jártam már így, és nekem is ez volt a gond... Ha nem is ez, ártani nem árt egy próba :)

Kaoka írta...

Nekem mammka blogja csinálja rendszeresen.:( De ő nem tehet róla. :)Csak kikapcsolással lehet megszüntetni.

Abile írta...

Velem még nem fordult elő... ez elég rémisztőnek hangzik!

Zelnice írta...

És hogy futtatok víruskeresőt? Azt hiszem van a gépre telepített védelem, de ezek szerint nem elég.
Tudtok ajánlani valamit?( én analfabéta etéren) Nekem a furcsa mondjuk az volt, hogy csak blogokkal csinálja, csak bizonyosakkal (Kaoka, az említett sajna vezeti a listát), és más gépén is előfordult. Arra gondoltam, hogy olyasmi lehet esetleg a gond, mint azokkal a bizonyos számlálókkal.

Körmi írta...

Violini! Biztos van valamilyen védelem a gépeden, azt kellene megnyitni, és egyet "update"-lni...pl lehet panda vagy AVG vagy NOD32 stb a viruskereső, ha frissitetted (mert van amikor elállítódik a beállítás és nem updatel automatikusan) akkor kell egy viruskeresést végigfuttatni a gépeden.
Nem hiszem, hogy valamilyen program okozná ezt a problémát, hisz a számlálóknál is az volt a gond, hogy ha olyan számláló volt a blogon, akkor a "vírus védelem" miatt letiltódott az oldal, s nem tudtad pl. megnézni, vagy megjegyzést írni...de nem megnyitja vagy 200x.
Szerintem megérne egy "szakértővel" konzultálni, főleg ha rendszeresen csinálja a gép...de ez csak egy tipp, én ezt tenném a helyedben. :) Mint írtam mikor nekem ezt csinálta a gépem, akkor vírus volt a ludas...

Slayer Gothpaladin írta...

Velem még soha, egyik bloggal nem fordult ez elő, de én kémprogram jelenlétére gyanakszom. A NOD32 mellé én az Ad-Aware-t meg a Panda Internet Security-t javasolnám nagyon letöltésre, telepítésre és egy teljes rendszerátvizsgálásra!

Vike írta...

Sziasztok!
Azt hittem csak nálam van ilyen probléma. Ezek szerint másoknál is előfordul. Az okát nem tudom. :(
Avast vírusirtót használok, ami minden nap automatikusan frissíti magát. Meg voltam győződve, hogy védve vagyok a vírusoktól.

dixike12 írta...

Nálam is volt ilyen probléma, azután hamarosan ujra kellett telepiteni az egész gépet. Én is virusra vagy valami kémprogrammra gyanakodtam, de a szakértő azt mondta, hogy nem valószinű, ha van virusirtó. Nekem NOD32 van, futtatam, vizsgáltam az egész gépet mégis előfordult,főleg akkor mikor sokat néztem a blogokat.Igaziból nem derült ki, hogy mi okozta főleg mikor sok blogot nyitottam ki és hosszú ideig nézegettem.Szerintem persze ez nem szakértői vélemény biztos, hogy vannak blogok amikről ilyen kémprogramok települnek át főleg azokról amiken mindeféle kütyü meg reklámdolgok vannak telepitve.Ilyenkor a legjobb valóban ujrainditani.
Violini! én meg nem tudok neked megjegyzést irni ujabban, mert nem engedi az oldalad miért???

egy anya írta...

Hogy mitől van, azt nem tudom, velem is előfordult már. Nem hiszem, hogy vírus, mert az enyémnél egészségesebb gépet nem ismerek. :)))
Hívtam is gyorsan a párom :)
ctrl-alt-del egyszerre megnyomni, ekkor a feladatkezelő indítására kattintani, és ott a feladat befejezése/vagy vége, (kinél mi) erre rákkattintotok, és szépen bezár mindent. Nem kell emiatt kikapcsolni, vagy újraindítani a gépet.

Edo írta...

Nálam már régebben is előfordult;(( Hiába nyomtam százszor ctrl+alt+delete gombokat nem változtatott semmit..Azt mondta egy szám.gép guru, hogy ez nem vírus, hanem féreg! Vannak különféle féregírtó progik, de nem igazán sikerült megszűntetni a problémát.. Főleg explorer-nél csinálja, de akkor mindig! A megoldás mozilla firefox! ennél még nem csinálta! Arra gyanakszom, hogy a free bloghátterek hozzák...

Monika írta...

Megkérdeztem az egyik fiamat,őneki az a véleménye,hogy a böngészőkkel lehet a baj,tehát nagyon fontos a legújabb böngészőt használni.
Pl.a Mozilla Firefox jó.
Én ezt használom,erre áldásukat adták a szakértő fiatalok és nekem valóban még 1x sem,sehol nem fordult ez elő.