2009. július 2., csütörtök

Diavetítés

A Picasa képtárból van a blogomban a diavetítés. Ha bemegyek a nyilvános képtáramba, akkor 14 albumot mutat, de ha a blogban szeretném a diavetítés képtárát változtatni, akkor csak 13 képtárat hoz fel. A sorban az elsőt (vagyis amit legújabban hoztam létre) nem mutatja. Szerettem volna a vetítést a Hasznos holmikra tenni, mivel az közérdekű, ám a beállításoknál nem hozta fel ezt az albumot. Ma csináltam egy újabbat, a naptár hónapjainak a képét rendeztem albumba. Így a sorban az lett a legelső, révén az a legfrissebb. Most a diavetítés beállításánál ezt az új albumot nem látom, viszont a Hasznos holmik a második helyre került, és most már engedte felrakni.
Ti ezt értitek ? Van erre valami magyarázat, vagy mindig kell egy fals albumot csinálnom, ha az elsőt szeretném futtatni ?

1 megjegyzés:

Én írta...

Sziasztok!
Remélem tudtok segíteni, már ez az utolsó reményem. Augusztus óta nem írtam a blogomban. A jelszót sem tudtam, ezért kértem a jelszóemlékeztetőt a blognál. Kaptam is választ mélben, tehát a jelszó is jó volt. Be akarok lépni az oldalra, és nem engedi. Azt írja, hogy új felhasználó vagyok. Nem ismer fel. Mintha nem is lettem volna jelen. Amikor pedig a blog nevem felhasználásával akartam új fiókot, akkor azt írta, hogy ilyen blognév már létezik.
Nagyon örülnék, ha tudnátok segíteni, és visszakaphatnám a blogom.

Köszönöm!
D.