2010. június 23., szerda

Ütemezett bejegyzés

Sziasztok! Szeretnék segítséget kérni tőletek: ütemezett bejegyzést szerettem volna írni, de nem sikerült.
Beírtam a kívánt dátumot-( tegnap, a mait)- már ezt sem engedte, azt írta ki, nem megfelelő dátumforma, és javasolta az aznapi dátumot. Akkor próbából aznapi dátummal , csak 5 perccel későbbi időponttal próbáltam, rámentem a bejegyzés közzétételére, - azonnal közzétette. Az ütemezett bejegyzéseknél azt írta, nincs megjeleníthető bejegyzés.
Próbáltam a régi, és az új bejegyzés szerkesztővel is.
Nem tudom, mi lehet a baj, már arra is gondoltam, hogy Mozillával nem engedi, és ki kellene próbálni Explorerrel, bár ennek nem sok értelme lenne.

Köszönöm, előre is a válaszokat!

4 megjegyzés:

csakBea írta...

Na, most kipróbáltam, explorerrel sem műkösik, de rájöttem, a egyik blogom tök sz@rul néz ki vele, teljesen szét van csúszva a sablon. Hogy mik vannak :(

F.Gina írta...

Kipróbáltam, nekem működik. Átírtam a dátumot holnapra, és 9.50-re, majd a közzétételre. Azt írja státusként, hogy ütemezett. Mejlelenik a fenti időpontban.

Bea írta...

Nekem akkor szokta ezt kiírni, amikor valami kis karakterhiba van, pl. hiányzik egy kettőspont, vagy ilyesmi.

csakBea írta...

Köszönöm, lányok! Írtam egy újat próbából, azzal sikerült. Talán az volt a baj, hogy először közzétettem, utána gondoltam rá, hogy csak később kellene, és úgy már nem engedte.