2010. október 6., szerda

"Tetszik" gomb beillesztése a blogbejegyzésbe

Mivel én elég sokat bajlódtam vele, mire sikerült, gondoltam megosztom veletek is, talán valakinek még hasznos lehet ez az információ.

A Facebook-os Tetszik gombot be tudjuk illeszteni a blogbejegyzéseink végére a következők szerint.

A blogunkban a Tervezés gombra kattintva megnyitjuk a HTML kódok szerkesztése fülecskét. Ezután nagyon fontos, hogy ki kell pipálni a Vezérlősablonok kibontása felirat előtt lévő kis négyzetet. Én ezt elszalasztottam és jó sok időm ráment a keresgéléssel - mindhiába.

Ezután követjük Gianni útmutatását.

Mielőtt végleg elmentenénk nézzük meg mentés nélkül és ha szépen beillesztette minden bejegyzésünk végére a Tetszik gombot, akkor menthetünk... és örülhetünk!

Nekem nem működött a link, és javítani sem tudtam, Gianni címe : gianniblogja.blogspot.com.
A két áprilisi bejegyzés egyikében megtaláljátok a leírást, működik :)) Sőt, ide is feltettem !

4 megjegyzés:

F.Gina írta...

Valamit rosszul linkeltél, mert Gianni oldala nem található :((

F.Gina írta...

Kijavítottam a linket, de nem működik:(( Én megtaláltam, de csak mert adminként bele tudok nyúlni mások bejegyzésébe is. Mindenesetre feltettem, és köszönöm a tippet !

Gianni írta...

Szia
Azért nem működik a link, mert a http utána lehagytad a kettőspontot:)

Abile írta...

Bocsánat, javítottam! :o))