2013. január 18., péntek

Kép feltöltés

Az utóbbi időben nem tudok képeket feltölteni. Eddig rákattintottam a kép ikonra és kijött a tallózás tábla és kikerestem a gépemről azt a képet amit felakartam tölteni és kész. Most kijön egy tábla amin én úgy gondoltam, hogy a feltöltés-re kell kettintani, de nem csinál semmit. Egyedül az URL-nél jelenik meg egy ablak. Próbáltam a Pinterestről egy képet feltölteni de azt irta ki, hogy ilyen kép nincs. Valaki tudna segiteni? A Google annyiszor ujit, amivel nem minden esetben járunk jól.

4 megjegyzés:

Kriszti írta...

Én is így jártam. Próbáld meg másik böngészővel, nálam a Chrome jött be.

dixike12 írta...

A HTLM nél nekem sem engedi a Picasa albumba kell először betenni és onnan engedi, ez nekem nem jó nem tudom mi lehet a megoldás először azt hittem én vagyok béna de nem egyszerűen a saját gépről nem tölt fel ujabban, igy a blogodra saját képet nem lehet feltenni. Jó lenne ha valaki tudna megoldást.

F.Gina írta...

Nem tudom, mi a gond, most, itt ennél a bejegyzésnél kipróbáltam, és simán tudnék hozzá képet feltenni, ha akarnék.
Nem lehet, hogy ez csak időszakos probléma volt ?

lomaquilt írta...

Nem sajnos most is próbáltam és nem sikerült. Mások feltudnak tenni mi az én bajom?