2013. augusztus 10., szombat

Miért nem jelenik meg?

Sziasztok!  :-)

Készítettem egy másik blogot (http://sikkkuszanka.blogspot.hu/) ahol beszerettem volna állítani a Link Withint. A szöveg, You might also like: és a Link Within felirat ott van, de a picur képek a többi bejegyzésemről nem jelennek meg....Pedig a másik blogomon (http://kissnemeskeri.blogspot.hu/) működik....

Kérem, aki tud, írjon mitévő legyek???
Már hétfőn beállítottam és semmi.....     :-(

Köszönöm!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Zsuzsi (Tarka Barka)

3 megjegyzés:

Babi néni írta...

Úgy tűnik, hogy rendben hozzáadtad, és kipróbáltam a másik blogomon (amin még nem volt), ott egyből működik.

Megpróbálhatod törölni, és újra hozzáadni, hátha akkor már működik, de az is lehet, hogy ha vársz egy kicsit, magától helyreáll. Írtad, hogy új blog, talán azért nem működik, mert több bejegyzésre van szüksége a válogatáshoz.

Névtelen írta...

Hát, már többször ki-be kapcsolgattam :-) 39 bejegyzésem van, hát nem olyan hű de sok...remélem idővel magától helyre áll, ahogy írtad :-)
Köszönöm Altair! :-)

Sári mama írta...

Ez velem is előfordult már, ilyenkor töröltem ezt a widgetet és addig ismételgettem, és változtattam, hol beleraktam a pipát a "My blog has light text on a dark background" hol kivettem, amíg bevette.