2013. december 2., hétfő

kommentelési gondok

Sziasztok!

Már régóta küzdök azzal, hogy nem tudok kommentet hagyni olyan blogoknál, amelyek a "beágyazott"-típusú kommentboxot alkalmazzák, azaz, hogy egy oldalon jelenik meg a bejegyzés szövege és alatta a kommentek.
Ha a "felugró ablak" van vagy ún. "teljes oldal", nincs gond, csak ezzel az elsővel. Már odáig jutottam, hogy a saját blogomban sem tudtam válaszolni a kommentekre, csak ha átállítottam. Volna ötletetek, hogy ez mitől lehet és hogyan tudnám megoldani?

Köszi a választ előre is:

Orsi
(ursa minor)

4 megjegyzés:

zazálea írta...

ez nálam is gondot okoz a másik oldalon, többször jelzik nekem, hogy nem tudnak kommentelni nálam - viszont ezerszer megnéztem (most is) és nem tudom befolyásolni, hogy a kommentablak felugró vagy beágyazott legyen. régebben ez működött, most nem. nincs is rá lehetőség. :(

ursa minor írta...

Zazi, ha belépsz a bloggerbe, ott kiválasztod a kérdéses blogot, majd a beállításokra kattintasz, ott van egy olyan opció, hogy bejegyzések és megjegyzések. A megjegyzések helye résznél van egy legördülő sáv és ott lehet kiválasztani elvileg a "teljes oldal" vagy a "felugró ablak" - típust is.
Legalábbis nálam. Neked ez nem látszik? Hmmm...

ursa minor írta...

Köszönöm az ötletet Pál, a gondom viszont elősorban inkább az, hogy másoknál nem tudok hagyni kommentet, a saját blogomon már ez megjavult a kommentbox megváltoztatásával.

A fő kérdés az, hogy esetleg van-e valami beállítás a bloggerben vagy a google account rendszerében, amit meg kell változtatnom emiatt...

zazálea írta...

sajnos, nincs ilyenem, Orsi, régebben volt, most meg eltűnt. magam sem értem. :(